Page 51 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 51
Διασφάλιση Ποιότητας Το προσωπικό της Goldair Handling είναι επαρκώς και τητας των συστημάτων υποστήριξης και της εξάσκησης μότητας της εταιρείας μέσω διάφορων ενεργειών προβολής.
Η Goldair Handling, πλήρως εναρμονισμένη με τα δι- κατάλληλα εκπαιδευμένο στο σύνολο των θεμάτων που προσωπικού. Συγκεκριμένα οι ασκήσεις ετοιμότητας H Goldair Handling δεσμεύεται για υπεύθυνη Διαφήμιση
εθνή πρότυπα και πρακτικές του κλάδου της, είναι σε σχετίζονται με τη θέση απασχόλησής του, καθώς επίσης που πραγματοποιήθηκαν το 2016, παρουσιάζονται στο και Επικοινωνία (Μάρκετινγκ) σε όλες τις περιοχές που
θέση να παρέχει υπηρεσίες εδάφους υψηλών προδια- και σε θέματα πυρασφάλειας, ασφάλειας και υγιεινής της παρακάτω σχήμα: δραστηριοποιείται στην επικράτεια, σε όλα τα διαφημι-
γραφών, διασφαλίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών εργασίας και σύμφωνα με τις ισχύουσες απαιτήσεις του ΑΡΙΘΜΟΣ/ ΕΙΔΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ στικά μέσα και για όλες τις υπηρεσίες της.
της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Η BKEE, (Βασικός Κανονισμός Επίγειας Εξυπηρέτησης),
Εκκένωση κτιρίου 2 «Η φιλοσοφία μας όσον αφορά στο μάρκετινγκ
ασφάλεια αποτελεί βασική αρχή της Goldair Handling ICAO (International Civil Aviation Organization) και IATA Αποπαγωποιήση 1
η οποία αντικατοπτρίζεται στην Πολιτική Ασφάλειας που (International Air Transport Association). Όλο το προσωπικό Αντιμετώπιση πιθανής πυρκαγιάς 5 λαμβάνει υπόψη το συμφέρον των τοπικών
διαθέτει η εταιρεία. Η Διοίκηση καθώς και οι υπάλληλοι λαμβάνει επαρκή και κατάλληλη ενημέρωση και εκπαίδευ- Διαρροή 13 κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε
πιστεύοντας ότι το υπεύθυνο Μάρκετινγκ εί-
της εταιρείας είναι υπεύθυνοι για την επίτευξη υψηλού ση σχετικά με την ασφάλεια στο χώρο των αεροδρομίων 0 2 4 6 8 10 12 14
ναι παράγοντας δέσμευσης για τον οικονομι-
επιπέδου ασφάλειας μέσω της καθιέρωσης και παρακο- για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε καθήκοντα ανάλογα με Την ευθύνη οργάνωσης των ασκήσεων έφεραν οι διευ-
κό, περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο
λούθησης δεικτών ασφάλειας οι οποίοι είναι ρεαλιστικοί τις δεξιότητες και τη θέση του. θυντές σταθμών καθώς και οι Αρχές των Αερολιμένων,
των δραστηριοτήτων μας, καθώς μας δίνει τη
και μετρήσιμοι. και πραγματοποιήθηκαν με συμμετοχή του προσωπικού
δυνατότητα να ενισχύουμε την εμπιστοσύνη
Μέσω των πιστοποιητικών εκπαίδευσης των υπαλ- της εταιρείας και σε συνεργασία με τρίτους φορείς όπως
της κοινωνίας και να προσαρμόζουμε τις υπη-
«Έχουμε δεσμευτεί για την ανάπτυξη, εφαρ- λήλων της εταιρείας καθώς και μέσω του προγράμ- Κρατικούς Φορείς, και αεροπορικές εταιρείες. Επιπλέον,
ρεσίες μας στις απαιτήσεις των πελατών μας».
μογή, διατήρηση και συνεχή βελτίωση των ματος εκπαίδευσης, αναδεικνύεται η δέσμευση της πραγματοποιήθηκαν εκπαιδεύσεις Ασφαλούς Εκκένω-
στρατηγικών επιλογών και διαδικασιών δι- εταιρείας στο να εκπαιδεύει συνεχώς το προσωπικό σης του Κτιρίου στον Εμπορευματικό Σταθμό Αθηνών, Τα προγράμματα μάρκετινγκ της εταιρείας συμμορ-
ασφαλίζοντας ότι όλες οι υπηρεσίες μας της, σε όλα τα στάδια και φάσεις της εργασίας του. καθώς και εκπαίδευση στην ορθή και ασφαλή χρήση φώνονται πλήρως με τις ισχύουσες νομοθεσίες περί
λαμβάνουν χώρα υπό την κατάλληλη κα- πυροσβεστήρα για το προσωπικό του Σταθμού Αθηνών. επικοινωνίας, τα πρότυπα και τους εκούσιους κώδικες
τανομή των πόρων, με στόχο την επίτευξη Πέραν των ανωτέρω, η Goldair Handling για την απρό- - συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων, των προω-
του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφά- σκοπτη λειτουργία της και την προσφορά ποιοτικών υπη- Επιπλέον, το 2016 διεξήχθησαν 110 επιθεωρήσεις από θητικών ενεργειών και των χορηγιών μας. Πρωταρχικό
λειας μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας». ρεσιών προς τους πελάτες της διαθέτει ένα Ενιαίο Διαχει- διάφορες ομάδες κοινωνικών εταίρων της Goldair μέλημα της εταιρείας είναι να προωθούνται οι υπηρεσί-
ριστικό Σύστημα Ποιότητας, Περιβάλλοντος & Ασφάλειας Handling. Συγκριμένα το 70% (77 επιθεωρήσεις / επισκέ- ες της με υπευθυνότητα. Ο σεβασμός των δικαιωμάτων
Η εταιρεία διαθέτει τις απαραίτητες εγκαταστάσεις, Τροφίμων για την «Παροχή Υπηρεσιών Επίγειας Εξυπηρέ- ψεις / έλεγχοι) αυτών πραγματοποιήθηκε από πελάτες της των πελατών και επιβατών που εξυπηρετούνται αποτελεί
εντός των αερολιμένων που δραστηριοποιείται με όλες τησης Αεροσκαφών, Επιβατών, Εμπορευμάτων και Ταχυ- (αεροπορικές εταιρείες). ακρογωνιαίο λίθο της πολιτικής υπευθύνου μάρκετινγκ.
τις γραφειακές ευκολίες και τα απαιτούμενα συστή- δρομείου».
ματα διαχείρισης για την επίτευξη της μέγιστης δυνα- Εξειδικευμένος φορέας πιστοποίησης επιθεώρησε δειγ- Συμμόρφωση
τής αποτελεσματικότητας. Τα διατιθέμενα από την Το Ενιαίο Διαχειριστικό Σύστημα Ποιότητας, Περιβάλλο- ματοληπτικά το 2016 τους ακόλουθούς σταθμούς βάσει Κατά το έτος 2016 δεν υπήρξε κανένα περιστα-
εταιρεία μέσα, μεταφορικά οχήματα, μηχανήματα και ντος & Ασφάλειας Τροφίμων εφαρμόζεται σε όλες τις των κάτωθι προτύπων στο πλαίσιο της ετήσιας επιτήρη- τικό μη συμμόρφωσης με την νομοθεσία και τους
λοιπός εξοπλισμός είναι τα κατάλληλα, επαρκή και τα υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία και ικανοποιεί πλή- σης της εταιρείας: ειδικούς κανονισμούς και εθελοντικούς κώδικες
προβλεπόμενα από τους κατασκευαστές των αερο- ρως τις απαιτήσεις των αναγκαίων Διεθνών Προτύπων. αναφορικά με την προώθηση προϊόντων και υπη-
σκαφών καθώς τηρούν τα φυσικά χαρακτηριστικά και Συγκεκριμένα, για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπη- • Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ρεσιών της εταιρείας, τις πρακτικές μάρκετινγκ
τις τεχνικές προδιαγραφές που τίθενται από το εν ισχύ ρεσιών της Goldair Handling εφαρμόζεται το σύστημα (ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 22000) που εφαρμόζει ή τις διαφημιστικές της καμπάνιες.
εγχειρίδιο ΑΗΜ (Airport Handling Manual) της ΙΑΤΑ. Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001 για το Σταθμό της Αθή- • Κρατικός Αερολιμένας Θεσσαλονίκης
νας, το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 (ISO 14001 / ISO 22000) 5.7 ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ / ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Η συντήρηση όλων των εφοδίων και οχημάτων της για όλο το Δίκτυο της εταιρείας και το Πρότυπο Ασφάλει- • Κρατικός Αερολιμένας Καρπάθου (ISO 14001) Οι διακρίσεις και οι βραβεύσεις της εταιρείας από ση-
εταιρείας πραγματοποιείται από τη Τεχνική Διεύθυνση ας Τροφίμων ISO 22000 για τον Εμπορευματικό Σταθμό • Κρατικός Αερολιμένας Ηρακλείου (ISO 14001) μαντικούς οργανισμούς εγνωσμένου κύρους και αξίας
της εταιρείας καθώς έχει επιλεχθεί η δι’ ιδίων μέσων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και την αίθουσα σε Ελλάδα και εξωτερικό αποτελούν το επιστέγασμα και
συντήρηση όλων των εφοδίων επίγειας εξυπηρέτη- διακεκριμένων επιβατών της εντός Σένγκεν περιοχής στον Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων, καθώς και οι πα- την επιβράβευση για τη συστηματική, σκληρή και ποιο-
σης. Σχετικά με τα μητρώα συντήρησης των επίγειων σταθμό της Αθήνας. ρατηρήσεις του φορέα πιστοποίησης λαμβάνονται υπόψη τική εργασία των εργαζομένων μας. Οι σημαντικότερες
μέσων και οχημάτων της εταιρείας, διατηρείται ειδι- και δρομολογούνται σχετικές διορθωτικές ενέργειες όπου διακρίσεις και βραβεύσεις για το έτος 2016 ήταν οι εξής.
κά σχεδιασμένο μηχανογραφικό σύστημα (Framework) Επίσης από το 2009, η Goldair Handling είναι η πρώτη έχει κριθεί απαραίτητο. Η Goldair Handling:
για την καταγραφή και παρακολούθηση των προγραμ- ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών • Αναδείχθηκε ως True Leader από την ICAP Group
μάτων συντήρησης και τήρησης των σχετικών μητρώ- με τη διεθνή πιστοποίηση ΙΑΤΑ-ISAGO (Safety Audit for Συμμόρφωση ως μία από τις 30 μεγαλύτερες εργοδοτικές
ων (χρονική συχνότητα, επάρκεια και καταλληλόλητα Ground Operations) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της. Το 2016 δεν υπήρξε κανένα περιστατικό μη συμμόρφω- εταιρείες της χώρας.
της συντήρησης των επίγειων μέσων εξυπηρέτησης). Στόχος του προγράμματος αυτού είναι η βελτίωση της επι- σης με τους κανονισμούς και τους νόμους που αφορούν • Διακρίθηκε με το βραβείο GSE Safety Innovation από
χειρησιακής ασφάλειας στις επίγειες υπηρεσίες, η μείωση είτε στην παροχή και τη χρήση των προϊόντων και των το διεθνή οργανισμό Ground Handling International.
Η εταιρεία διαθέτει μηχανισμό για τον προσδιορισμό των ζημιών σε αεροσκάφη και επίγειο εξοπλισμό, καθώς υπηρεσιών της εταιρείας είτε στις επιδράσεις τους στην • Βραβεύθηκε από την αεροπορική εταιρεία Qatar
των κινδύνων, συμπεριλαμβανομένου του συστήμα- και η βελτίωση της αποδοτικότητας και της επάρκειας του υγεία και ασφάλεια του κοινού που εξυπηρετεί. Airways για την Goldair Handling Bulgaria (αεροδρόμιο
τος αναφορών ασφάλειας, με στόχο την εξάλειψη φορέα παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης. Σόφια) με το βραβείο του καλύτερου σταθμού στην
ή τον περιορισμό των επικινδύνων συμβάντων που 5.6 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ευρώπη.
τυχόν προκύψουν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες Επιχειρησιακή Ετοιμότητα G4-PR7 • Βραβεύθηκε από το Make a Wish-Κάνε μια ευχή
καθώς και για τη συνεχή βελτίωση του συστήματος Το 2016 διεξήχθησαν 26 ασκήσεις ετοιμότητας με στό- Κύριος στόχος του τμήματος Μάρκετινγκ της Goldair Ελλάδας με το Βραβείο Ευγνωμοσύνης για την
ασφάλειας. χο τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας και αποδοτικό- Handling είναι η διεύρυνση της φήμης και της αναγνωρισι- Υποστήριξη της στον Οργανισμό.
51