Page 34 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 34

Κοινωνικοί εταίροι που                                                                                                 Κοινωνικοί εταίροι που
                     Ουσιαστικό Θέμα           Θέμα GRI                 Όρια                                                                Ουσιαστικό Θέμα           Θέμα GRI                 Όρια
                                                                                       επηρεάζονται (άμεσα)                                                                                                   επηρεάζονται (άμεσα)
                    Θέμα 18                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι, Πελάτες,                              Θέμα 23                Κοινωνία –            Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι,
                                           προϊόν – Υγεία και    Το συγκεκριμένο θέμα   Επιβατικό κοινό                                                           Αντιανταγωνιστική     Το συγκεκριμένο θέμα   Ανταγωνιστές
                    Ασφαλής διαχείριση     ασφάλεια πελατών      επιδρά στην εύρυθμη                                                       Δημιουργία             συμπεριφορά           επιδρά στην εύρυθμη
                    στόλου και εξοπλισμού   G4-PR1               λειτουργία της εταιρείας,                                                 συνθηκών που δεν       G4-SO7                λειτουργία της αγοράς και
               6    επίγειας εξυπηρέτησης                        στην ασφάλεια του                                                   11    επιτρέπουν φαινόμενα                         στη δημιουργία προφίλ
                                                                 επιβατικού κοινού, στη                                                    αντιανταγωνιστικής                           υψηλής αξιοπιστίας
                                                                 διατήρηση του κύρους                                                      συμπεριφοράς                                 απέναντι στους
                                                                 και της φήμης της.                                                                                                     κοινωνικούς εταίρους.


                    Θέμα 19                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι, Πελάτες,                              Θέμα 24                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι,
                                           προϊόν – Συμμόρφωση   Το συγκεκριμένο θέμα   Επιβατικό κοινό                                                           προϊόν                Το συγκεκριμένο θέμα   Προμηθευτές, Πελάτες,
                    Συμμόρφωση με τους     G4-PR2, G4-PR9        επιδρά στη μείωση                                                         Πιστοποιήσεις          G4-DMA                επιδρά στην εύρυθμη    Ρυθμιστικές αρχές
                    κανονισμούς που διέπουν                      χρηματοοικονομικού                                                        διαδικασιών, προϊόντων                       λειτουργία της εταιρείας,
                    την παροχή και τη χρήση                      κινδύνου, στην υπεύθυνη                                                   και υπηρεσιών                                στην τήρηση διαδικασιών,
                    των προϊόντων και των                        συμπεριφορά σε όλες                                                                                                    στην αξιοπιστία των
               7    υπηρεσιών της εταιρείας                      τις επιχειρηματικές                                                 12                                                 πελατών στις υπηρεσίες
                    για την υγεία και την                        συναλλαγές, στην κάλυψη                                                                                                και τα προϊόντα της
                    ασφάλεια του κοινού                          νομοθετικών υποχρεώσεων                                                                                                εταιρείας καθώς και των
                                                                 και στη διασφάλιση                                                                                                     κοινωνικών εταίρων σε
                                                                 παροχής υπηρεσιών                                                                                                      σχέση με τη λειτουργία της
                                                                 υψηλού επιπέδου.                                                                                                       εταιρείας.


                    Θέμα 20                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι, Πελάτες,                              Θέμα 5                 Εργασιακές πρακτικές   Εντός.                Εργαζόμενοι, Σωματείο
                                           προϊόν                Το συγκεκριμένο θέμα   Επιβατικό κοινό,                                                          και αξιοπρεπής εργασία   Το συγκεκριμένο θέμα
                    Επιχειρησιακή ετοιμότητα   G4-DMA            επιδρά  στον περιορισμό   Άλλες εταιρείες που                             Σχέσεις μεταξύ         – Σχέσεις εργαζομένων/   επιδρά στην αποτελεσμα-
                    για καταστάσεις                              χρηματοοικονομικών     δραστηριοποιούνται στον                            Εργαζομένων και        Διοίκησης             τική επικοινωνία, στη
                    έκτακτης ανάγκης                             και περιβαλλοντικών    αερολιμένα                                         Διοίκησης              G4-LA4                διατήρηση σχέσεων
               8                                                 κινδύνων, στην ποιότητα                                             13                                                 αμοιβαίας εμπιστοσύνης
                                                                 των προσφερόμενων                                                                                                      με τους εργαζόμενους,
                                                                 υπηρεσιών καθώς και στη                                                                                                στην έγκαιρη αντιμετώπιση
                                                                 δημιουργία υψηλού προφίλ                                                                                               θεμάτων, στην ικανοποίηση
                                                                 αξιοπιστίας απέναντι στους                                                                                             και αποδοτικότητα των
                                                                 κοινωνικούς της εταίρους.                                                                                              εργαζομένων.


                    Θέμα 21                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι,                                       Θέμα 6                 Εργασιακές πρακτικές   Εντός και εκτός.      Εργαζόμενοι, Πελάτες,
                                           προϊόν – Ιδιωτικότητα   Το συγκεκριμένο      Προμηθευτές, Πελάτες,                                                     και αξιοπρεπής εργασία   Το συγκεκριμένο θέμα   Επιβατικό κοινό,
                    Προστασία προσωπικών   πελατών               θέμα επιδρά στη        Επιβατικό κοινό                                    Εκπαίδευση, Κατάρτιση   – Κατάρτιση και      επιδρά στην βελτίωση   Ρυθμιστικές αρχές
                    δεδομένων και          G4-PR8                διασφάλιση εχεμύθειας                                                     εργαζομένων            εκπαίδευση            δεξιοτήτων και ικανοτήτων
                    περιουσιακών στοιχείων                       και ακεραιότητας,                                                                                G4-LA9                των εργαζομένων, στην
                    των πελατών                                  στην προστασία των                                                                                                     παροχή υπηρεσιών
               9                                                 ανθρωπίνων δικαιωμάτων,                                             14                                                 υψηλού επιπέδου στους
                                                                 στον περιορισμό του                                                                                                    πελάτες της εταιρείας, στη
                                                                 χρηματοοικονομικού                                                                                                     διατήρηση ανταγωνιστικού
                                                                 κινδύνου, στη δημιουργία                                                                                               πλεονεκτήματος και στην
                                                                 υψηλού προφίλ αξιοπιστίας                                                                                              ενίσχυση του κύρους της
                                                                 απέναντι στους                                                                                                         εταιρείας και της φήμης
                                                                 κοινωνικούς εταίρους.                                                                                                  του καλού εργοδότη.


                    Θέμα 22                Υπευθυνότητα για το   Εντός και εκτός.       Εργαζόμενοι,                                       Θέμα 7                 Εργασιακές πρακτικές   Εντός και εκτός.      Εργαζόμενοι, Σωματείο,
                                           προϊόν – Επικοινωνία και   Το συγκεκριμένο θέμα   Προμηθευτές, Πελάτες,                                                και αξιοπρεπής εργασία –   Το συγκεκριμένο θέμα   Πελάτες, Τοπική κοινωνία
                    Υπεύθυνη επικοινωνία και   μάρκετινγκ        επιδρά στην πρόσβαση   Τοπικές κοινωνίες/ΜΚΟ                              Απασχόληση             Απασχόληση            επιδρά στην επιχειρησιακή
                    μάρκετινγκ             G4-PR7                της εταιρείας σε νέες                                                                            G4-LA1                ετοιμότητα της εταιρείας
                                                                 αγορές, στην αύξηση                                                                                                    απέναντι στους
                                                                 μεριδίων στην αγορά,                                                                                                   πελάτες -αεροπορικές
                                                                 στην ορθή και έγκαιρη                                                                                                  εταιρείες, στην ανάπτυξη
              10                                                                                                                     15
                                                                 ενημέρωση των πελατών,                                                                                                 και ενίσχυση της
                                                                 στην ισότιμη πρόσβαση                                                                                                  παραγωγικότητας στις
                                                                 της πληροφόρησης για                                                                                                   τοπικές κοινωνίες, στην
                                                                 όλους καθώς και στην                                                                                                   προώθηση και ανάπτυξη
                                                                 ενίσχυση της εταιρικής                                                                                                 των εργαζομένων και  στην
                                                                 φήμης.                                                                                                                 ενίσχυση της ικανοποίησής
                                                                                                                                                                                        τους.



                                                                                                                                                                                                                                  35
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39