Page 31 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 31
ΑΓΟΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
16 Εξυπηρέτηση και ικανοποίηση πελατών 41 Συμμόρφωση με την περιβαλλοντική νομοθεσία
17 Τουριστική κίνηση 42 Υπεύθυνη διαχείριση υλικών και πρώτων υλών
18 Ασφαλής διαχείριση στόλου και εξοπλισμού επίγειας εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού 43 Υπεύθυνη διαχείριση στερεών και υγρών αποβλήτων
Συμμόρφωση με τους κανονισμούς που διέπουν την παροχή και τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών
19 της εταιρείας για την υγεία και την ασφάλεια του κοινού 44 Υπεύθυνη διαχείριση της ενέργειας
20 Επιχειρησιακή ετοιμότητα για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης 45 Έλεγχος και περιορισμός των εκπομπών των αερίων θερμοκηπίου
21 Προστασία προσωπικών δεδομένων και περιουσιακών στοιχείων των πελατών 46 Μεταφορές προϊόντων, φορτίων, επιβατικού κοινού και υπαλλήλων
22 Υπεύθυνη επικοινωνία και μάρκετινγκ 47 Εκπομπές θορύβου και αέρα
23 Δημιουργία συνθηκών που δεν επιτρέπουν φαινόμενα αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς 48 Περιβαλλοντικές ανησυχίες και παράπονα των τοπικών κοινωνιών
24 Πιστοποιήσεις διαδικασιών, προϊόντων και υπηρεσιών 49 Προώθηση του θέματος της περιβαλλοντικής προστασίας στη σφαίρα επιρροής της εταιρείας
25 Καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες 50 Υπεύθυνη διαχείριση της κατανάλωσης του νερού
26 Δικαιώματα επιβατών 51 Αξιολόγηση προμηθευτών σχετικά με περιβαλλοντικά κριτήρια
27 Διαχείριση προμηθευτών και τοπικών προμηθευτών
Στάδιο δυο (2): Ιεράρχηση τοχικότητας των ενδιαφερόμενων μερών και ανοίγοντας
Στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας, η εταιρεία αξιολό- διάλογο με τους κοινωνικούς της εταίρους, προχώρησε
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
γησε τα παραπάνω θέματα, εσωτερικά – από τη Διοι- στη σύνταξη σχετικού ερωτηματολογίου αποτυπώνοντας
κητική Ομάδα της εταιρείας – και εξωτερικά – από τα τα σημαντικά θέματα της λειτουργίας και των δραστηριο-
28 Νομοθετική συμμόρφωση
ενδιαφερόμενα μέρη της. τήτων της. Στο πλαίσιο αυτό, κάλεσε εκπροσώπους από
29 Ενίσχυση της διαφάνειας τις ομάδες των κύριων κοινωνικών της εταίρων να αξιο-
Στην εσωτερική ανάλυση τα θέματα αξιολογήθηκαν λογήσουν τα θέματα αυτά για τη βιώσιμη ανάπτυξη της
30 Διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους από την Επιτροπή Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας εταιρείας, καθώς και να προτείνουν επιπλέον θέματα.
Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις-προκλήσεις που προκύπτουν από την επιχειρησιακή δραστηριότητα που αποτελεί παράλληλα και τη Διοικητική ομάδα της
31 της εταιρείας
Goldair Handling. Κατά τη διαδικασία βαθμολόγησης Για τη διαδικασία ανάλυσης της ουσιαστικότητας απο-
32 Στήριξη τοπικών κοινωνιών και αποδοχή από τις τοπικές κοινωνίες αξιολογήθηκαν από τα μέλη της Διοίκησης, οι επιπτώσεις στάλθηκε ερωτηματολόγιο σε 285 εκπροσώπους των
που το κάθε θέμα έχει τόσο για την ίδια τη λειτουργία ενδιαφερόμενων μερών εκ των οποίων ανταποκρίθηκαν
33 Συνεργασία με εθελοντικές και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
της εταιρείας όσο και για τους κοινωνικούς της εταίρους. οι 175 (ποσοστό 61,40%). Στο παρακάτω διάγραμμα πα-
ρουσιάζεται το ποσοστό επί τοις εκατό του συνόλου της
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η Goldair Handling ικανοποιώντας την αρχή της συμμε- συμμετοχής ανά ενδιαφερόμενο μέρος:
34 Δημιουργία συνθηκών που δεν επιτρέπουν φαινόμενα καταναγκαστικής εργασίας
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ
35 Δημιουργία συνθηκών που δεν επιτρέπουν φαινόμενα παιδικής εργασίας
Τοπικές κοινωνίες / ΜΚΟ 1,14%
36 Ίσες ευκαιρίες και διαφορετικότητα
Έλεγχος και εντοπισμός συνθηκών και κινδύνων παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις επιχειρηματικές Μέτοχοι / Μέλη Δ.Σ. 2,86%
37 μονάδες της εταιρείας
Πελάτες 10,86%
38 Προώθηση του θέματος της προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη σφαίρα επιρροής της εταιρείας
Σωματεία εργαζομένων 2,86%
39 Εκπαίδευση εργαζομένων για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
40 Προστασία του δικαιώματος της ελευθερίας του συνδικαλισμού Εργαζόμενοι 59,43%
Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα 4,00%
Προμηθευτές / Σύμβουλοι 13,71%
Ρυθμιστικές αρχές / Θεσμικοί φορείς 5,14%
0.00% 10.00% 20.00% 30.00% 40.00% 50.00% 60.00%
31