Page 29 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 29

4.4 ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ                        Στάδιο ένα (1): Αναγνώριση
 Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας  Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος  G4-19  G4-20  G4-21  G4-24  G4-26  Η  Ομάδα  Βιώσιμης  Ανάπτυξης  της  Goldair  Handling
              G4-27                                            σε συνέχεια της εκπαίδευσή της αναφορικά με τη με-
 Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία   Ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τις
 (όποτε απαιτείται).  δραστηριότητες της εταιρείας.   Το  2016,  η  Goldair  Handling  ακολουθώντας  τη  με-  θοδολογία  της  ανάλυσης  ουσιαστικότητας,  συνέταξε
            θοδολογία  του  GRI  G4  και  τις  αρχές  του  AA1000   λίστα θεμάτων που εκφράζουν τις επιδράσεις τους στη
 Διαφήμιση.  Αξιοπιστία και συνέπεια.
            Accountability  Standard  πραγματοποίησε  την  πρώτη   λειτουργία  της  εταιρείας,  στη  δραστηριότητα,  στους
 Εξωτερικοί   της ανάλυση ουσιαστικών θεμάτων. Μέσω της διαδικα-  κοινωνικούς εταίρους, στα προϊόντα και στην ανάπτυξή
 Ιστοσελίδα της εταιρείας.
 συνεργάτες  σίας ανάλυσης ουσιαστικότητας η εταιρεία εντόπισε και   της. Προκειμένου να αναγνωριστούν τα σημαντικά θέ-
 (εξωτερικοί)  Εκδηλώσεις.  ανέδειξε εκείνα τα θέματα που είναι σημαντικά για την   ματα,  πραγματοποιήθηκε  εσωτερική  διαβούλευση  της
            υπεύθυνη ανάπτυξη της, τα οποία αναγνωρίστηκαν ως   Επιτροπής  και  της  Ομάδας  Βιώσιμης  Ανάπτυξης  της
 Επικοινωνία μέσω Social Media.
            ουσιαστικά τόσο από τη Διοίκηση της εταιρείας όσο και   εταιρείας  καθώς  και  μελέτη  των  θεμάτων  που  έχουν
 Ανταπόκριση  από τα ενδιαφερόμενα μέρη της. Η στρατηγική βιώσι-  αναγνωριστεί ως σημαντικά από εταιρείες του κλάδου
 •  Περαιτέρω ενίσχυση των συνεργασιών και της επιχειρηματικής κοινότητας.  μης ανάπτυξης της Goldair Handling, βασίστηκε στην   σε Ελλάδα και εξωτερικό.
            αναγνώριση  των  ουσιαστικών  θεμάτων,  τα  οποία  εκ-
            φράζουν τις προσδοκίες τόσο των κοινωνικών εταίρων   Έπειτα από την σύνθεση όλων των θεμάτων που προέ-
 Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας  Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος  όσο  και της ίδιας της εταιρείας.  κυψαν η εταιρεία κατέληξε στην καταγραφή 51 σημαντι-
                                                               κών για αυτή θεμάτων που παρουσιάζονται στη συνέχεια:
 Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία  Αξιοπιστία, ακεραιότητα και διαφάνεια.
 (όποτε απαιτείται).  Η χρήση της μεθοδολογίας του GRI για την ανάλυση ουσια-
 Ενημέρωση σχετικά με την επίδοση  στικότητας προσδίδει αξιοπιστία και αντικειμενικότητα στα
 Συναντήσεις.  της εταιρείας.  αποτελέσματα αυτής καθώς περιλαμβάνει τα τρία στάδια
 Χρηματοπιστωτικά
 Συνέπεια στις υποχρεώσεις της εταιρείας.  της αναγνώρισης, της ιεράρχησης και της επικύρωσης.
 ιδρύματα
 (εξωτερικοί)  Διαχείριση κινδύνων και ανάπτυξη της
 εταιρείας.
                        Σημαντικά Θέματα για τη Goldair Handling και τους κοινωνικούς εταίρους
 Ανταπόκριση
 •  Συμβολή στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας της χώρας.
                                                 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ
 •  Διαχείριση της οικονομικής κρίσης και ανάλυση κινδύνων.
 •  Δημιουργία σταθερού οικονομικού περιβάλλοντος.
                1      Εταιρική διακυβέρνηση - πρακτικές επιχειρηματικής ηθικής
                2      Στρατηγική και επιχειρηματικές επενδύσεις
 Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας  Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
                3      Διαχείριση κινδύνων
 Ιστοσελίδα της εταιρείας.  Διαφάνεια και ακεραιότητα.
                4      Έμμεσες οικονομικές επιδράσεις της εταιρείας από τη δραστηριότητά της
 Διαφήμιση και δελτία τύπου.  Συμμόρφωση με τους νόμους
 Ανταγωνιστικές εταιρείες  και κανονισμούς της αγοράς.
 (εξωτερικοί)  Επικοινωνία μέσω Social Media.   ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
 Ανταπόκριση    5      Σχέσεις μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων
 •  Εφαρμογή νόμων και κανόνων της αγοράς με σκοπό των ενίσχυση και προαγωγή του ηθικού ανταγωνισμού.
                6      Εκπαίδευση, κατάρτιση εργαζομένων
                7      Απασχόληση
 Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας  Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
                8      Συνθήκες εργασία
 Σύμπραξη σε κοινές δράσεις.  Ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητες
 της εταιρείας.  9     Ασφάλεια στους χώρους εργασίας
 Ιστοσελίδα της εταιρείας.
 Συνεργασία και αξιοπιστία.
 Άλλες εταιρείες που   10  Ικανοποίηση εργαζομένων
 Διαφήμιση.
 δραστηριοποιούνται  Συμμόρφωση με τους κανονισμούς που
 στον Αερολιμένα  Ηλεκτρονική και τηλεφωνική επικοινωνία.  διέπουν τον κοινό χώρο του αεροδρομίου.  11  Εξέλιξη εργαζομένων
 (εξωτερικοί)
 Επικοινωνία μέσω Social Media.  Υπεύθυνη διαφήμιση.  12  Υγεία και ευεξία εργαζομένων
 Ανταπόκριση    13     Διαδικασίες για τον εντοπισμό παραπόνων στις επιχειρηματικές μονάδες της εταιρείας
 •  Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Αερολιμένα.
                14     Εταιρικός εθελοντισμός
 •  Συμμετοχή σε κοινές δράσεις.
 •  Συμβολή στην ενίσχυση της ασφάλειας του αερολιμένα.  15  Αξιολόγηση προμηθευτών σχετικά με τις εργασιακές τους πρακτικές



                                                                                                           29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34