Page 27 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 27
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
Ιστοσελίδα εταιρείας. Υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία Συμμόρφωση με νόμους και κανονισμούς.
και καινοτομία. (όποτε απαιτείται).
Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία Ρυθμιστικές Αρχές Διαφάνεια και αξιοπιστία.
(όποτε απαιτείται). Αξιοπιστία και ήθος. Συναντήσεις.
(εξωτερικοί)
Εμπορικό Τμήμα. Ικανοποίηση και ασφάλεια. Ανταπόκριση
Πελάτες Ετήσια έρευνα ικανοποίησης πελατών. Άμεση ανταπόκριση σε συμβάντα. • Πλήρης συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τους κανονισμούς.
(εξωτερικοί)
Συναντήσεις και εκδηλώσεις (όποτε απαιτείται). Υπεύθυνη διαφήμιση.
Επικοινωνία μέσω Social Media . Συμμόρφωση με τους νόμους και
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
κανονισμούς της αγοράς.
Newsletter (ανά τρίμηνο).
Σύμπραξη σε κοινές δράσεις. Εταιρικός εθελοντισμός.
Ανταπόκριση
Ιστοσελίδα της εταιρείας. Προώθηση και υποστήριξη του κοινωνικού
• Εξατομικευμένες λύσεις και υπηρεσίες. τους έργου.
Διαφήμιση και δελτία τύπου.
• Χαρτογράφηση της αγοράς για την αναγνώριση και ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη- αεροπορική εταιρεία. Τοπικές
Συνεργασία και ενημέρωση.
• Ανατροφοδότηση από τους πελάτες με σκοπό τη συμβολή τους στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. κοινωνίες / ΜΚΟ Εκδηλώσεις και συναντήσεις.
• Συνεχής έρευνα αγοράς για την ανάδειξη και ανάπτυξη υπηρεσιών που αντιπροσωπεύουν το υψηλού επιπέδου προϊόν του πελάτη. (εξωτερικοί)
Επικοινωνία μέσω Social Media.
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος Ανταπόκριση
• Συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις και στήριξη ευπαθών ομάδων με χορηγίες και δωρεές.
Ιστοσελίδα εταιρείας. Ασφάλεια και εξυπηρέτηση.
Δελτία τύπου και διαφήμιση. Άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα
και παράπονα.
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
Επιβατικό κοινό Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων.
Προστασία προσωπικών δεδομένων.
(εξωτερικοί)
Επικοινωνία μέσω Social Media. Συναντήσεις και εκδηλώσεις. Διαφάνεια και ενημέρωση.
Υπεύθυνη Διαφήμιση.
Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία. Συμμετοχή σε πρωτοβουλίες και δράσεις.
Ανταπόκριση
Θεσμικοί φορείς Δελτία τύπου.
• Παροχή ασφαλούς περιβάλλοντος και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. (εξωτερικοί)
• Άμεση επαφή με αεροπορική εταιρεία για τη διευθέτηση αιτημάτων και παραπόνων. Επικοινωνία μέσω Social Media.
• Τήρηση των συμφωνηθέντων με στόχο την παροχή υπηρεσιών ισάξιων του προϊόντος της αεροπορικής εταιρείας.
Ανταπόκριση
• Στήριξη δράσεων και προγραμμάτων.
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία Διαφάνεια και αξιοπιστία.
(όποτε απαιτείται).
Συμμόρφωση με τους νόμους
Τμήμα προμηθειών. και κανονισμούς της αγοράς.
Προμηθευτές Συναντήσεις (όποτε απαιτείται). Ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες της
εταιρείας.
(εξωτερικοί)
Ιστοσελίδα εταιρείας.
Επικοινωνία μέσω Social Media.
Ανταπόκριση
• Διενέργεια αντικειμενικών και αξιοκρατικών αξιολογήσεων.
• Στήριξη τοπικών προμηθευτών.
• Πραγματοποίηση επιτόπιων ελέγχων.
27