Page 25 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 25
Εσωτερικοί / Εξωτερικοί Κοινωνικοί Εταίροι
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
-
-
Συναντήσεις της μεσαίας διοίκησης Αναγνώριση, ίσες ευκαιρίες και ισότιμη
με τη Διοικητική ομάδα ανά τρίμηνο. αντιμετώπιση.
Συμμετοχή εργαζομένων τόσο από Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας.
, το σταθμό των Αθηνών όσο και της
, περιφέρειας (μέσω skype), δυο φορές Εκπαίδευση, ανάπτυξη προσωπικών
/ το μήνα σε συνάντηση της Διοικητικής ικανοτήτων και εξέλιξη.
Ομάδας.
Ενημέρωση σχετικά με την ανάπτυξη
Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. και πορεία της εταιρείας.
Ετήσια αξιολόγηση προσωπικού. Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.
Διετή Έρευνα Ικανοποίησης Εργαζομένων Διαφανές και αξιοκρατικό σύστημα
εταιρείας. εσωτερικών προαγωγών.
Εκπαιδεύσεις και επιμορφωτικά /
εθελοντικά προγράμματα.
Newsletter (ανά τρίμηνο), τηλεφωνική
και ηλεκτρονική επικοινωνία (καθημερινά).
Εργαζόμενοι
& Σωματείο Επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων
(εσωτερικοί) στο κινητό (SMS).
Επικοινωνία μέσω Social Media.
Εταιρικές εκδηλώσεις τόσο για τους
εργαζόμενους όσο και για τα παιδιά τους
Η αμφίδρομη επικοινωνία και η διερεύνηση των αναγκών περιβάλλον της εταιρείας (Μέτοχοι, εργαζόμενοι και (2-4 εκδηλώσεις το χρόνο σε διαφορετικές
βαθμίδες).
των κοινωνικών εταίρων της, αποτελεί άρρηκτα συνδε- Σωματείο εργαζομένων) και ως εξωτερικοί όσοι δρουν
δεμένη διαδικασία με την επιχειρηματική λειτουργία της στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρείας και αλληλοεπι- Εβδομαδιαία παρουσία μέλους του γραφείου
Goldair Handling. Προκειμένου ο διάλογος να είναι δρούν με αυτή (πελάτες, επιβατικό κοινό, προμηθευτές, προσωπικού σε γραφείο στο αεροδρόμιο
για άμεση εξυπηρέτηση.
συστηματικός και δομημένος, η Goldair Handling προ- ρυθμιστικές αρχές, τοπικές κοινωνίες / ΜΚΟ, θεσμικοί
σεγγίζει τους κοινωνικούς της εταίρους διαχωρίζοντάς φορείς, εξωτερικοί συνεργάτες, χρηματοπιστωτικά Εφαρμογή του προγράμματος
τους σε εσωτερικούς και εξωτερικούς. Ως εσωτερικοί ιδρύματα, ανταγωνιστικές εταιρείες και άλλες εταιρείες επιθεωρήσεων περιφερειακών σταθμών
κοινωνικοί εταίροι ορίζονται όσοι δρουν στο εσωτερικό που δραστηριοποιούνται στον Αερολιμένα). για την ορθή τήρηση των διαδικασιών
και την επαφή με τους εργαζόμενους.
Εσωτερικοί / Εξωτερικοί Κοινωνικοί Εταίροι Intranet.
Ανταπόκριση
Μέθοδοι και Συχνότητα επικοινωνίας Προσδοκίες και Θέματα Ενδιαφέροντος
• Συμμετοχικότητα στη λήψη αποφάσεων για τη στρατηγική της εταιρείας.
Συναντήσεις σε μηνιαία βάση, Υψηλή ποιότητα • Δράσεις βελτίωσης, ενίσχυσης εργασιακού περιβάλλοντος και επικοινωνίας μέσω διατμηματικών ομάδων.
τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία • Ευχαριστήριες επιστολές υπογεγραμμένες από το Διευθύνων Σύμβουλο της Εταιρείας.
Δημιουργία καλής φήμης και κερδών • Ετήσια βράβευση εργαζομένων σε θέματα customer service excellence, κοινωνικής υπευθυνότητας, ασφάλειας
Μέτοχοι Ετήσια Γενική Συνέλευση Μετόχων και στις τέσσερις συμπεριφορές που θέλουμε να λειτουργούμε ως εταιρεία.
Επενδυτές Αξιοπιστία και διαφάνεια
Ετήσιος Απολογισμός • Προαγωγές με διαφανή διαδικασία που το 90% γίνονται εκ των έσω.
(εσωτερικοί)
Ήθος και ακεραιότητα • Χρηματικές διευκολύνσεις όταν υπάρχει ανάγκη και παροχές κοινωνικού χαρακτήρα.
• Υλοποίηση προτάσεων βελτίωσης που καταθέτουν οι εργαζόμενοι και υλοποιούνται.
Ανταπόκριση
• Συμμετοχή υπαλλήλων και μελών της οικογένειάς τους σε ενέργειες ενίσχυσης εταιρικής κουλτούρας.
• Διασφάλιση της βιωσιμότητας της εταιρείας μέσω ενσωμάτωσης της βιώσιμης ανάπτυξης στη στρατηγική της εταιρείας. • Ενίσχυση επικοινωνίας και διαλόγου κατά τη διάρκεια ετήσιας αξιολόγησης.
• Ενίσχυση της διαφάνειας μέσω αποτύπωσης των δράσεων βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας σε Ετήσιο Απολογισμό. • Ενίσχυση Διαφάνειας και Δικαιοσύνης της Διοίκησης (open door policy και έγγραφη δέσμευση της Διοίκησης).
• Παρουσίαση επιδόσεων και θέσπιση στόχων σχετικά με την πορεία της εταιρείας. • Θέσπιση πολιτικής παραπόνων και κώδικα δεοντολογίας (Προγραμματισμός για το έτος 2017).
• Ενημέρωση για θέματα στρατηγικής με σκοπό την κοινή λήψη αποφάσεων. • Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας.
25