Page 60 - GOLDAIR HANDLING APOLOGISMOS 2016 96P FINAL_GR
P. 60
Για την αποφυγή ατυχημάτων το προσωπικό λαμβάνει ντων του. Επιπλέον, παρέχονται στο προσωπικό μέσα 6.5 ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
εκπαίδευση για την ασφαλή χρήση του εξοπλισμού ανά- ατομικής προστασίας σύμφωνα με τον κανονισμό επίγει- G4-LA16
λογα την ειδικότητα του πριν την ανάληψη των καθηκό- ας εξυπηρέτησης και την ειδικότητα.
Στη φιλοσοφία των δεσμεύσεων της Διοίκησης της
Goldair Handling για:
ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΩΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ • Ανθρωποκεντρική προσέγγιση
• Ευγένεια και σεβασμό προς όλους
ΕΡΓΑΤΗΣ 653 3.265
• Ανοιχτή στάση απέναντι σε ιδέες
ΟΔΗΓΟΣ 83 415 και σε εποικοδομητική κριτική
• Δίκαιη και αξιοκρατική αντιμετώπιση
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 840 4.200
ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΝΥΨΩΤΙΚΩΝ ενθαρρύνεται η ανοιχτή, άμεση και απευθείας επικοι-
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ 159 795
νωνία μεταξύ των εργαζομένων και της Διοίκησης της
ΣΥΝΟΛΟ 1.735 8.675 εταιρείας, είτε για να εκφραστεί κάποιο παράπονο,
είτε για να προταθεί μια νέα ιδέα που θα στοχεύει στη
περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη της εταιρείας. Κατά
ΕΠΟΧΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ τη διάρκεια του 2016,
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΩΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
ΕΡΓΑΤΗΣ 746 3.730 Το 2017, προκειμένου η εταιρεία να επιβεβαιώσει
τη δέσμευσή της στην όσο το δυνατόν καλύτερη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΔΗΓΟΣ 74 370 ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ
και αντικειμενική ικανοποίηση των εργαζομένων
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 564 2.820 της, θα δημιουργήσει Πολιτική Παραπόνων η
ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΝΥΨΩΤΙΚΩΝ οποία θα παρουσιάζει όλους τους προτεινόμε- ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ 8
58 290
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ νους τρόπους με τους οποίους ο εργαζόμενος
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ 144
ΣΥΝΟΛΟ 1.442* 7.210 έχει την επιλογή να καταθέσει το οποιοδήποτε
παράπονο και παράλληλα θα περιγράφει την ΩΡΕΣ 11
*Η εταιρεία για την περίοδο χρήσης προσέλαβε 1.442 εποχικούς υπαλλήλους. Από αυτούς, οι 1.128 υπάλληλοι προσλήφθηκαν, εκπαιδεύτηκαν και αποχώρησαν με τη λήξη της
σύμβασής τους. Επιπρόσθετα, οι 314 προσλήφθηκαν, εκπαιδεύτηκαν και είτε αποχώρησαν οικειοθελώς πριν τη λήξη της σύμβασής τους είτε επαναπροσλήφθηκαν κατά τη ακολουθούμενη διαδικασία σχετικά με τη διερεύ- ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ
διάρκεια της περιόδου χρήσης. νηση και την απάντηση ή λύση του παραπόνου.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ 9
Το σύστημα που χρησιμοποιείται για την παρακολούθη- Το 2016 πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω ανακαινίσεις
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ 12
ση και την αναφορά περιστατικών ασφάλειας και υγείας χώρων εργασίας της Goldair Handling: Στο πλαίσιο της ανοιχτής επικοινωνίας το 2016
και καλύπτει όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας είναι • Πραγματοποιήθηκαν οκτώ συναντήσεις με τη Διοίκηση ΩΡΕΣ 12
το flightracker και ως βοηθητικό εργαλείο χρησιμοποιεί- ΑΘΗΝΑ - ανακαίνιση Social Room όπου συμμετείχαν συνολικά 144 εργαζόμενοι.
ται το excel. (χώρος ανάπαυσης εργαζομένων) • Δύο φορές το μήνα πραγματοποιούνταν συναντήσεις Η εσωτερική επικοινωνία στη Goldair Handling και η
Αντικειμενικός στόχος της εταιρείας αποτελεί η εξάλει- ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ανακαίνιση sales desk με τη διοικητική ομάδα, εργαζομένων από τον τομέα διάχυση των νέων πολιτικών και δράσεων στο εσωτε-
ψη των ατυχημάτων στον χώρο εργασίας και προκειμέ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ανακαίνιση χώρων προσωπικού εξυπηρέτησης αεροσκαφών, επιβατών, εμπορευμάτων ρικό της εταιρείας ενισχύεται μέσω του newsletter που
νου να το επιτύχει αυτό πραγματοποιεί μια σειρά ενερ- ΡΟΔΟΣ - δημιουργία Administration Office και αποσκευών. δημιουργήθηκε το 2016. Το εσωτερικό newsletter από
γειών όπως: ΣΑΜΟΣ - ανακαίνιση sales desk • Ανά τρίμηνο πραγματοποιήθηκαν τέσσερεις το 2017 θα αποστέλλεται τρεις φορές το χρόνο (Ιανου-
• Έκδοση αφισών safety culture συναντήσεις της Διοίκησης με το διευρυμένο άριο, Απρίλιο και Σεπτέμβριο). Επιπλέον, με τα Safety
• Εσωτερικές ενημερώσεις για την τήρηση Παράλληλα, η βελτίωση της υγείας και ευεξίας των εργα- Middle Management. Bulletins και Ground Safety Alerts που εκδίδονται από
των διαδικασιών ζομένων της Goldair Handling επιτυγχάνεται και μέσω το τμήμα της Ασφάλειας η Goldair Handling ενημερώ-
• Επανεκπαίδευση όπου αυτή απαιτείται των δυο αθλητικών ομάδων που έχουν συσταθεί στην εται- Για το 2017, η εταιρεία στοχεύει να: νει το ανθρώπινο δυναμικό της αναφορικά με τα μέτρα
• Βελτιώσεις εξοπλισμού και διαδικασιών όπου είναι ρεία, της ομάδας ποδοσφαίρου και Μαραθωνίου. • Καθιερώσει ένα εισαγωγικό σεμινάριο σε όλους ασφαλείας στην πίστα, με ατυχήματα που σημειώθηκαν,
εφικτό και σύννομο με τη νομοθεσία προς Η ομάδα ποδοσφαίρου της Goldair Handling αποτελείται τους νεοπροσληφθέντες όπου θα ενημερώνονται καθώς και με την περιγραφή διαδικασιών ασφάλειας. Η
ελαχιστοποίηση και αποφυγή κινδύνων που μπορεί από 12 εργαζόμενους της εταιρείας και το 2016 συμμε- για τις πολιτικές, τον εσωτερικό κανονισμό και την συχνότητα αποστολής τους εξαρτάται από τα περιστα-
να προκύψουν. τείχε σε 28 πρωταθλήματα εντός Αττικής. Στον Αυθεντικό κουλτούρα της εταιρείας τικά που σημειώθηκαν και συγκεκριμένα για το 2016,
Μαραθώνιο της Αθήνας και συγκεκριμένα στους αγώνες • Πραγματοποιεί μια ανοιχτή συζήτηση με το εκδόθηκαν πέντε Safety Bulletins και οκτώ Ground
Υγεία και Ευεξία Δρόμου 5χλμ και 10χλ, το Νοέμβριο του 2016 συμμετεί- προσωπικό της σε μηνιαία βάση Safety Alerts, τρία Safety Notice και δύο Safety News.
Πέρα από την ασφάλεια στην εργασία η Goldair Handling χαν 40 εργαζόμενοι της Goldair Handling, προάγοντας το
επενδύει και στην ευεξία των εργαζομένων της αναδιαμορ- αθλητικό ιδεώδες και στηρίζοντας παράλληλα Μη Κερδο-
φώνοντας τους χώρους εργασίας, έτσι ώστε να δημιουργεί- σκοπικούς Οργανισμούς, αφού μέρος του κόστους συμμε-
ται ένα καλαίσθητο και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας. τοχής δόθηκε για την κάλυψη των αναγκών τους.
61